Welkomstboeket

... op mijn rok*...



... om helemaal te matchen met de voor de gelegenheid gefabriceerde vlagkes, want de zus ruilde Oeganda opnieuw voor Belgiƫ...



... en dat leverde mij ook iets op: een spotgoedkope tros ritsen en een hoopje Afrikaanse stof.





*1 volgens het juni '10-recept, dus tot nu toe geen Mme Zsazsapatronen voor mij
*2 niet letten op het scheve tipje aan de rok, want dat is er in het echt helemaal niet, ik sta zelf gewoon wat schuin
*3 kijk door de kreuken heen, want de rok had al een hele dag welkomstfeestgedruis overleefd
*4 derde dag op rij met een rokje, dus ik ben helemaal into 'juni rokjesmaand'

13 opmerkingen

  1. Prachtige rok! Zo een vrolijk stofje, heel mooi!
    Ik zweer ook bij het juni 2010 Knip patroon! Een zaligheid om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stofje zeg. Geslaagd rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stof voor dit rokje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch ! Zeker met dat fuchsia roze truitje erbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pracht rok !
    en wat een leuke stofjes heb jij gekregen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer helemaal top!!!!! en blij dat je zus terug is?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk rokje! En wat een mooi stofjes dat je gekregen hebt van je zus, daar valt nog veel moois mee te maken! Leve de rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zomer in je rok, dan is die toch alvast ergens te bespeuren. Normaal ben ik niet zo'n roze-fan, maar deze vind ik echt wel geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen