Project overmoed

Hier en hier is het al gelukt, maar dat waren natuurlijk projecten voor dummies. Maar vandaag wil ik er graag een part III aanhangen, te beginnen met ene verkleining der pyjamabroek. Ik heb er een gekocht in de Wibra voor €3,99 (daar kan een mens niet voor sukkelen) maar natuurlijk meters te wijd. Een ruime broek is wel leuk, maar niet als die 's nachts een eigen leven gaat leiden en je met blote benen wakker wordt. Een beetje innemen dus en daar moet ik nog net in slagen, denk ik. Als aanloop naar twee grotere werken (maak-van-een-broek-een-rok en een rokje uit gewone stof) om dan te eindigen in het onmogelijke: een jeansjurkje met moeilijkheidsgraad tweeënhalf bollen. Te bedenken dat mijn naaikennis en -geduld ergens zijn blijven steken bij een halve bol, is dat pure hybris. Project overmoed, dus.
(Ik hou jullie op de hoogte, als ik durf tenminste)

Geen opmerkingen